Markkinoinnnin tehokas suunnittelu- ja toteutuskoulutus sekä työkalut 26.8.2024

Kuvaus:

Koulutuksen tarkoituksena on antaa osallistujille kattava käsitys markkinoinnin suunnittelusta ja toteutuksesta, käyttäen hyväksi uusimpia tekniikoita ja työkaluja tehokkaan markkinointistrategian luomiseksi.

1. Johdanto markkinointiin 1h
– markkinoinnin peruskäsitteet ja historia
– nykyaikaisen markkinoinnin merkitys liiketoiminnassa
– koulutuksen tavoitteet ja odotukset

2. Markkinointistrategian kehittäminen 1,5h
– markkinointistrategian perusteet: segmentointi, kohdentaminen ja asemointi
– kilpailuanalyysi ja markkina-analyysi
– SWOT-analyysi ja sen soveltaminen markkinointistrategiaan

3. Markkinointiviestintä 1,5h
– viestintästrategiat ja brändin rakentaminen
– digitaalisen markkinoinnin perusteet: sosiaalinen media, sähköpostimarkkinointi, SEO/SEM
– perinteisen markkinoinnin välineet ja niiden hyödyntäminen

4. Asiakkuuksien hallinta ja CRM 1h
– asiakassuhteiden merkitys ja CRM-järjestelmien esittely
– asiakastietojen kerääminen ja analysointi
– case-esimerkki tehokkaasta CRM-käytännöstä

5. Markkinoinnin toteutus ja seuranta 1,5h
– markkinointikampanjoiden suunnittelu ja toteutus
– budjetointi ja resurssien hallinta
– tehokkaan seurannan ja mittaamisen menetelmät

6. Workshop: ryhmätyö ja tapaustutkimus 1h
– osallistujat jaetaan ryhmiin työstämään oikeaa tapaustutkimusta
– ryhmät suunnittelevat ja esittelevät markkinointikampanjan

7. Yhteenveto ja palaute 30min
– kurssin keskeisten oppien kertaaminen
– palautekeskustelu ja kehitysehdotukset tulevaisuutta varten

Koulutus toteutetaan verkossa.

Hinta:

499,00€ + alv 24%

Peruutusehto:

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Tulosta sivu

Opiskelumuoto:

Verkkototeutus

Lappia-Koulutus Oy
Paikkoja jäljellä:

20 paikkaa

Hakuaika:

18.08.2024 asti

Aloitusajankohta:

26.08.2024

Paikkakunta:

Verkkototeutus

Kohderyhmä:

Koulutus on tarkoitettu erityisesti markkinointiammattilaisille, jotka haluavat kehittää taitojaan ja syventää ymmärrystään markkinoinnin strategioista, suunnittelusta ja toteutuksesta.

Lisätietoja:

Lappia-Koulutus Oy p. 040 713 9305
lappia-koulutus@lappia.fi

Ilmoitan vain yhden henkilön Ilmoitan useita henkilöitä kerralla

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

  • Ensiapu 1 -koulutus (18.-19.3.2025), verkkototeutus

    Paikkakunta:
    Verkkototeutus
    Hakutavat:
    Ilmoittautumisaika
    Viimeinen hakupäivämäärä: 10.3.2025
  • Matka kohti kestävää tulevaisuutta: Vihreä siirtymä työyhteisössä, 7h 12.9.2024

    Paikkakunta:
    Verkkototeutus
    Hakutavat:
    Ilmoittautumisaika
    Viimeinen hakupäivämäärä: 4.9.2024
  • Työpaikkasuomi – Ammatillista suomen kielen taitoa yrityksille

    Paikkakunta:
    Useita paikkakuntia