Asiakassuhteiden hoito

Kuvaus:

Haluatko ymmärtää ja palvella asiakkaitasi paremmin?
Tule kuulemaan tämän päivän odotukset asiakaspalvelusta sekä kehittämään sisäisten ja ulkoisten asiakassuhteiden hoitoa.

Kouluttajana Eija Keränen, Operosus Oy

Sisältö:
Asiakaspalvelun odotukset
Asiakasymmärrys
Asiakassegmentointi
Asiakaspalaute ja asiakastyytyväisyys
Jälkimarkkinointi

Koulutuspaikka
Ammattiopisto Lappia
Urheilukatu 6
Tornio

Hinta:

130 eur / hlö + alv 24 %

Peruutusehto:

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Tulosta sivu

Lappia-Koulutus Oy
Hakuaika:

02.11.2021 asti

Aloitusajankohta:

09.11.2021

Paikkakunta:

Tornio

Kohderyhmä:

Koulutus sopii kaikille asiakaspalvelutyötä tekeville tai siitä kiinnostaville.

Lisätietoja:

Koulutusassistentti Jaana Hiltunen p. 040 514 1845
Myyntipäällikkö Jari Iisakka p. 050 566 2120

etunimi.sukunimi(at)lappia.fi

Ilmoitan vain yhden henkilön Ilmoitan useita henkilöitä kerralla