Asiakassuhteiden hoito

Koulutustyyppi

Lisä- ja täydennyskoulutus

Koulutus alkaa

16.9.2020

Paikkakunta

Tornio

Kohderyhmä

Koulutus on tarkoitettu asiakastyöstä ja -suhteista vastaaville.

Kuvaus

Haluatko ymmärtää ja palvella asiakkaitasi paremmin?
Tule kuulemaan tämän päivän odotukset asiakaspalvelusta sekä kehittämään sisäisten ja ulkoisten asiakassuhteiden hoitoa.

Sisältö
Asiakaspalvelun odotukset
Asiakasymmärrys
Asiakassegmentointi
Asiakaspalaute ja asiakastyytyväisyys
Jälkimarkkinointi

Koulutuspaikka
Ammattiopisto Lappia
Yritystalo
Keskikatu 69
Tornio

Hinta

120 eur (+ alv 24 %)

Peruutusehto:

Ennen koulutuksen viimeistä ilmoittautumispäivää:
Ilmoittautumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Koulutuksen viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen:
Jos peruminen tapahtuu viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, mutta ennen koulutuksen alkua, oppilaitos veloittaa 50 % osallistumismaksusta.

Koulutuksen alettua:
Mikäli peruminen tapahtuu koulutuksen alettua, osallistumismaksu on maksettava kokonaan. Oppilaitos veloittaa osallistumismaksun myös silloin, kun ilmoittautunut jättää tulematta koulutukseen tai keskeyttää koulutuksen. Oppilaitoksesta johtuva koulutuksen ajankohdan tai koulutuspaikan oleellinen muutos oikeuttaa maksuttoman perumisen.

Hakuaika

9.9.2020 asti

Hakeutuminen

Lisätietoja

Koulutuskoordinaattori Mirva Petäjämaa, puh. 040 705 3184, mirva.petajamaa(at)lappia.fi

Toteuttaja

Lappia-Koulutus Oy

Liitteet

Asiakassuhteiden hoito_syksy 2020.pdf